Субота, 23.11.2024, 00:12
Вітаю Вас Гість | RSS

Дрогобицька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №9

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 42
Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

Методична робота

Методична робота в школі планувалася, виходячи з основних принципів:

·        відповідність системи внутрішкільної методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави;

·        науковість;

·        системність. Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети і завдань змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, від спрямованості на високі кінцеві результати;

·        комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів;

·        системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти;

·        творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів;

·        конкретність, урахування особливостей школи, учителя, диференційований підхід до педагогів;

·        спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя;

·        єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості;

·        оперативність, мобільність;

·        колективний характер;

·        створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів.


Внутрішньошкільна методична робота у школі   з педагогічними кадрами спрямована на:

формування професійної компетентності,

- збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу,

- вироблення інноваційного стилю діяльності,

- підготовку вчителів до пошукової діяльності,

- залучення до науково - дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно - орієнтованих технологій в навчально - виховний процес.

 Основні завдання:

-    кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

-  упровадження в навчально - виховний процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів навчального закладу;

-  розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного

рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти;

-  вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного

досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем.;

-  залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності.

      Для ефективної реалізації вищезазначених завдань методична робота  у нашому навчальному закладі має безперервний характер; робота всіх структурних одиниць та ланок спрямована  на реалізацію науково-методичної проблеми школи  і приведена  допевної системи.

 

Основні форми методичної роботи

Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям  у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок, вмінь. Для підвищення ефективності функціонування системи науково - методичної роботи у навчальному закладі при плануванні роботи враховувалися вимоги, які випливають з об'єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів:

-         практична спрямованість;

-         науковість;

-         конкретність;

-         систематичність та системність;

-         оперативність;

-         оптимальне поєднання різних сучасних форм та методів роботи.

Планування науково - методичної роботи будується на основі діагностики ; аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб та пропозицій. Моделювання динамічної структури, змісту й форм науково - методичної роботи відбувається з урахуванням результатів аналізу,  освітніх потреб суспільства, науково - методичної проблеми школи. У методичній роботі використовуються індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи.

Індивідуальні форми роботи:

-    діагностування;

-    стажування / наставництво;

-    самоосвіта;

-    конкурс „Учитель року", „Класний керівник року";

-    атестація;

-    індивідуальні консультації, співбесіди;

-    творчі звіти;

-    видання методичних посібників, розробка авторських програм, підручників;

-    практичний показ інноваційних методів педагогічної праці на уроках, в позакласній роботі;

-    висвітлення в засобах масової інформації;

-    фестиваль педагогічних ідей та інновацій.

Групові форми роботи:

-         методичні об'єднання;

-         творчі групи;

-         семінари - практикуми;

-         „Школа вищої педагогічної майстерності";

-         „Школа вдосконалення майстерності

-         „Школа становлення молодого вчителя";

-         тренінги;

-         випуски методичних бюлетенів;

-         лабораторія інноваційних технологій: експериментальна робота щодо запровадження нових навчальних програм; застосування в навчально - виховній роботі інноваційних технологій та методик;

-         видання методичних посібників, розробка авторських програм, підручників;

-         висвітлення в засобах масової інформації.

 Масові форми роботи:

-         педради;

-         інструктивно - методичні наради;

-         методичні виставки;

-         предметні тижні;

-         науково - практичні конференції;

-         педагогічні читання;

-         педагогічні зустрічі;

-         дні відкритих дверей;

-         „круглий стіл";

-         огляд методичної літератури.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz