Меню сайту
Наше опитування
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
Методична роботаМетодична робота в школі планувалася, виходячи з основних принципів: · відповідність системи внутрішкільної методичної роботи сучасному соціальному замовленню суспільства і держави; · науковість; · системність. Цей принцип вимагає підходу до методичної роботи як до цілісної системи, оптимальність якої залежить від єдності мети і завдань змісту, форм і методів роботи з педагогічними кадрами, від спрямованості на високі кінцеві результати; · комплексність, яка передбачає єдність і взаємозв'язок усіх сфер і напрямків підвищення кваліфікації педагогічних кадрів; · системність, послідовність, наступність, безперервність, масовість, які передбачають всебічне охоплення педагогів різними формами роботи протягом року, перетворення її на частину системи безперервної освіти; · творчий характер, максимальна активність діяльності педагогів; · конкретність, урахування особливостей школи, учителя, диференційований підхід до педагогів; · спрямованість на виділення основного, суттєвого у підвищенні кваліфікації вчителя; · єдність теорії і практики за загальної практичної спрямованості; · оперативність, мобільність; · колективний характер; · створення сприятливих умов для ефективної методичної роботи і творчих пошуків педагогів. Внутрішньошкільна методична робота у школі з педагогічними кадрами спрямована на: - формування професійної компетентності, - збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу, - вироблення інноваційного стилю діяльності, - підготовку вчителів до пошукової діяльності, - залучення до науково - дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно - орієнтованих технологій в навчально - виховний процес. Основні завдання: - кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу; - упровадження в навчально - виховний процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів навчального закладу; - розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти; - вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем.; - залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності. Для ефективної реалізації вищезазначених завдань методична робота у нашому навчальному закладі має безперервний характер; робота всіх структурних одиниць та ланок спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми школи і приведена допевної системи.
Основні форми методичної роботи Головним у методичній роботі є надання реальної, дієвої допомоги вчителям у процесі розвитку їхньої майстерності як сплаву професійних знань, навичок, вмінь. Для підвищення ефективності функціонування системи науково - методичної роботи у навчальному закладі при плануванні роботи враховувалися вимоги, які випливають з об'єктивних закономірностей процесів підвищення професійної компетентності вчителів: - практична спрямованість; - науковість; - конкретність; - систематичність та системність; - оперативність; - оптимальне поєднання різних сучасних форм та методів роботи. Планування науково - методичної роботи будується на основі діагностики ; аналізу інформації про стан професійної компетентності педагогів, їхніх потреб та пропозицій. Моделювання динамічної структури, змісту й форм науково - методичної роботи відбувається з урахуванням результатів аналізу, освітніх потреб суспільства, науково - методичної проблеми школи. У методичній роботі використовуються індивідуальні, групові та загальношкільні форми роботи. Індивідуальні форми роботи: - діагностування; - стажування / наставництво; - самоосвіта; - конкурс „Учитель року", „Класний керівник року"; - атестація; - індивідуальні консультації, співбесіди; - творчі звіти; - видання методичних посібників, розробка авторських програм, підручників; - практичний показ інноваційних методів педагогічної праці на уроках, в позакласній роботі; - висвітлення в засобах масової інформації; - фестиваль педагогічних ідей та інновацій. Групові форми роботи: - методичні об'єднання; - творчі групи; - семінари - практикуми; - „Школа вищої педагогічної майстерності"; - „Школа вдосконалення майстерності - „Школа становлення молодого вчителя"; - тренінги; - випуски методичних бюлетенів; - лабораторія інноваційних технологій: експериментальна робота щодо запровадження нових навчальних програм; застосування в навчально - виховній роботі інноваційних технологій та методик; - видання методичних посібників, розробка авторських програм, підручників; - висвітлення в засобах масової інформації. Масові форми роботи: - педради; - інструктивно - методичні наради; - методичні виставки; - предметні тижні; - науково - практичні конференції; - педагогічні читання; - педагогічні зустрічі; - дні відкритих дверей; - „круглий стіл"; - огляд методичної літератури. |
Пошук
Календар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||